Blog

Czym jest storytelling i jak go wykorzystać na korzyść swojej marki?
Dlaczego temat storytellingu w marketingu pojawia się tak często? I czy faktycznie opowiadanie historii jest rozwiązaniem, które rozpędzi sprzedaż? Okazuje się, że za tym trendem stoją twarde dowody. To rozwiązanie nie tylko działa, ale i wcale nie wymaga bardzo skomplikowanych zabiegów narracyjnych. […]

„Dobrze, że jesteś z nami, Krzysztofie” czyli o personalizacji w marketingu
O personalizacji w marketingu
Większość klientów, którzy spotkali się ze spersonalizowanym marketingiem, uważa, że ma on duży wpływ na decyzję o zakupie produktu. […]

Jak wykorzystać remarketing w aktywnym pozyskiwaniu klientów?
Remarketing to bardzo ważna forma docierania do potencjalnych klientów. Przede wszystkim, materiał reklamowy dociera do tych osób, które już wcześniej widziały naszą ofertę. Nie są to zatem osoby przypadkowe, oczywiście jeżeli kampanię remarketingową wcześniej odpowiednio skonfigurujemy. […]

Na czym polega projektowanie logo?
Logo powinno pokazywać dokładnie czym zajmuje się Twoja firma – ten największy nonsens powtarzany w branży, stłumi rozwój marki! Apple nie ma w logo komputera. Ikea mebli, a Sony telewizora. Żadna uwielbiana marka nie ilustruje tego czym się zajmuje. Jeśli chcesz, aby Twoja marka przyciągała klientów, to zdaj sobie sprawę, że Logo musi wykonać dla Ciebie dużo […]